Sunday 18 November 2012

Gościnna Projektantka - Guest Designer - Karmeleiro

Dzisiaj gościmy na blogu znaną Wam zapewne,  przemiłą i niezwykle zdolną scraperkę - Karmeleiro, która pokaże nam swoją odsłonę kolekcji "Frosted Life":)

Oddajmy  więc głos naszemu gościowi:


"Witajcie! Jest mi niezmiernie miło, że dostałam możliwość wypróbowania nowych, fantastycznych papierów zaprojektowanych przez Ayeedę. Kiedy przyszła do mnie paczuszka, wdychałam zapach drukarni, gładziłam, macałam, zginałam... I stwierdziłam, że nie tylko pięknie wyglądają, ale również są pierwszorzędne pod względem jakości. A wzory... Ach, prawdziwa mroźna i słoneczna zima za oknem! Taką, jaką lubimy - pogodna, skrząca się i magiczna. Przy pomocy tych papierów chciałam uchwycić kwintesencję tej pory roku. Sięgnęłam po metalowe, stare pudełko i zamieniłam je w szkatułkę na zimowe wspomnienia.


Na wieczku chciałam uchwycić klimat śnieżnej krainy.


Jak widzicie, pudełko najpierw przemalowałam przy użyciu gesso oraz białej farby akrylowej. Następnie dopasowałam kawałki papieru wycięte z arkusza "Mroźne Paprocie", dodałam koronki a na wierzchu własnoręcznie skręcone kwiaty z niebieskiej strony arkusza "Księżycowy Pył.



Ach i oczywiście listki. Dużo listków, w tym też czarne - jak te, które pozostały zmrożone na krzewach. Tutaj przydał się arkusz "Zimna ściana".



Do podkreślenia charakteru tej pory roku, użyłam brokatu oraz past mediowych.



Użyłam również napisu wyciętego z arkusza "Znalezione na niebie".



Mam nadzieję, że po zimie znajdę w tej szkatułce wiele wspaniałych wspomnień. Pozdrawiam Was ciepło i jeszcze raz dziękuję Ayeedzie za zaproszenie. To niezwykłe i przemiłe wyróżnienie!"


A ja bardzo dziękuję Karmeleiro za przyjęcie zaproszenia i wyczarowanie tej magicznej szkatułki.

Tutaj znajdziecie więcej prac naszego gościa:

*****************************************
www.karmelkowo.com moja galeria
www.scrap-scinki.blogspot.comblog wyzwaniowy
www.scrapujace-polki.ning.comportal ogólnopolski

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli:)
Ayeeda

9 comments:

  1. Ślicznie je ozdobiłaś. Mroźne a zarazem słodkie.

    ReplyDelete
  2. Piękne pudełko Karmelku!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Pięknie prezentuje się to mroźne pudełeczko! :))

    ReplyDelete
  4. Boskie! I te papiery tutaj świetnie pasują:-)

    ReplyDelete
  5. Bardzo się cieszę, że się Wam podoba :)

    ReplyDelete
  6. PIĘKNE PUDEŁKO . ZAINSPIROWAŁAS MNIE DO ZROBIENIA KOLEJNEJ PRACY NA WYZWANIE MROŹNYCH KOLORKÓW.

    ReplyDelete