Monday 3 December 2012

Darcia i szarpania

Witajcie Kochani.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam scrapa.
Bardzo lubię je robić, jednak zawsze po ich wykonaniu czuję pewien niedosyt, czegoś mi brakuje i może dlatego tak rzadko pojawiają się one u mnie.
Uwielbiam ukwiecać swoje prace, jednak mam w domu samych facetów i nie wypada  ubierać ich w kwiaty, dlatego aby czymś zapełnić tę pustkę na moich męskich scrapach zwykle jest dużo darć, tuszowań, ciapań stemplowań i ogólnego bałaganu - artystycznego nieładu :)))



W swojej pracy wykorzystałam

Papier "Cold Wall 2" - "Zimowe cegły"

Kostki 3D 

Pozdrawiam

4 comments:

  1. Niezwykły scrap, wygląda jak przymglony, z lekka tajemniczy i unoszący się w powietrzu.

    ReplyDelete
  2. Przypomina klimat z piosenek U2. Piękne...

    ReplyDelete