Monday 29 January 2018

Mannequin

Cześć wszystkim,

skończyłem projekt, który miałem w głowie już jakiś czas, a który powstawał już od kilku dni - manekin ubrany w kreację z zębatkami. Zdecydowałem się na efekt lekkiego zardzewienia z odrobiną koloru niebieskiego.


Hello everyone,

I finished project, which I had in my mind from long time and which I've made from few days - mannequin in dress with gear wheel. I decided make a little rusty effect with a little bit blue color.



Rdzę zrobiłem dzięki mieszance multipurpose medium, żwirku barwionego oraz mikrokulek w różnych rozmiarach. Dodałem nieco efektu metalu dzięki shiny powder, a całość wykończyłem farbami z serii Vivid vintage, które są idealne do tego typu prac.

The rusty effect I've made with mix of multipurpose medium, a grey grit and microspheres in different sizes. I added a little bit metallic effect with shiny powders and I finished all with Vivid vintage paints, which are perfect for this kind projects.



Kolor niebieski to użycie farby z serii metallic nałożonej pędzelkiem i rozprowadzonej poprzez spryskanie wodą.

The blue color is from metallic paint, which I added with brush and spayed with water.





Produkty: / Products:


Uściski,

Hugs,


Dawid



No comments:

Post a Comment